کورتانا
کورتانا

کورتانا

قابلیت تغییر صدا در کورتانا!

1

نمیدونم که این تغییر کی در کرتانا ایجاد شد.اما امروز وقتی که سایت wpcentral را بررسی میکردم متوجه شدم که این قابلیت به کرتانا اضافه شده.بله،این قابلیت که نشان دهنده ی هوشمندی بسیار بالای کرتانا هست توانمندی جدیدی است که مایکروسافت برای دستیار همیشگی ویندوزفون طراحی کرده.

البته در صورتی که شما بخواهید که کرتانا این قابلیت را به شما نشان دهد باید از او بخواهید که شخصیتش را جعل کند!میتوانید با گفتن “do an impression” و یا  “do an impersonation” از کرتانا بخواهید تا این قابلیت جدید و جالب را به نمایش بگذارد. 

 

جالبی این توانایی این است که تکراری نمیشود.من خودم ۵ بار این درخواست را از کرتانا کردم و هر دفعه با شخصیت جدیدی رو به رو شدم!

البته در ادامه باید گفت که این پاسخ هایی که کرتانا میدهد بخشی از خصیصه ای است که به آن گفت و گوی آزاد(Chit Chat) میگویند.حالا وقت آن رسیده که کرتانا با این همه قابلیت و احساس شوخ طبعی از یک دستیار دیجیتالی که فقط قابلیت های اندکی دارد فراتر رفته و پا به زندگی خصوصی ما بگذارد.با ما شوخی کند،سرگرممان کند و تمام کارهایی که میشود انجام داد را برایمان انجام دهد.(البته کارهایی که با گوشی انجام میشود نه ایستادن در صف نانوایی! (-: )

البته باید توجه داشت که هوشمندی کرتانا هنوز به آخرین حد خود نرسیده و این ها تنها قابلیت های اندکی از این دستیار هوشمند است.به نظر شما وقت آن نرسیده که کرتانا به عنوان برترین دستیار صوتی در بین سایرین معرفی شود؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.