کورتانا
کورتانا

کورتانا

اولین آپدیت ویندوز فون ۸٫۱ با نام GDR1 به زودی در دسترس توسعه دهندگان

3D_Touch_lede_sim

در حالیکه هم اکنون کاربران برای دریافت به روز رسانی ویندوز فون ۸٫۱ انتظار می کشند و فعلا عده محدودی در سراسر جهان آن را دریافت کرده اند مایکروسافت در تلاش است که هر چه سریعتر آپدیت اولیه ای که قرار است بعد از ویندوز فون ۸٫۱ عرضه شود به دست کاربران برسد.  

امروز وب سایت Neowin گزارش داد که مایکروسافت توسعه و برنامه نویسی آپدیت GDR1 را به اتمام رسانده است و این هفته در اختیار تولیدکنندگان قرار خواهد گرفت. با این آپدیت ویژگی فولدر بندی صفحه استارت به گوشی شما اضافه می شود.

خبر خوب این است که مایکروسافت در تلاش است آپدیت GDR1 برای کسانی که خود را دولوپر معرفی کرده اند آماده کند. مشخصاتی از ویژگی های این آپدیت به بیرون درز نکرده است. شما چه انتظاراتی از این به روز رسانی دارید ؟

گویا مایکروسافت به کار خود سرعت بخشیده است و در حالیکه کاربران در انتظار برای دریافت نسخه رسمی ویندزو فون ۸٫۱ و لومیا Cyan هستند، مایکروسافت در حال انجام مراحل نهایی آپدیت بعدی آن است.

بعد از آپدیت GDR1 قرار است در انتهای سال جاری آپدیت دومی با نام GDR2 نیز عرضه شود. در تصویر زیر ترتیب آپدیتهایی که تاکنون منتشر شده است را مشاهده می کنید :

roadmap

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.