کورتانا
کورتانا

کورتانا

کورتانا چیست؟

کورتانا شخصیت خیالی و هوش مصنوعی در سری بازی‌های هیلو است که توسط جن تیلور صدا گذاری شده است. کورتانا به عنوان صدای پس زمینه و در طول بازی به راهنمایی بازیکن مستر چیف می‌پردازد و اطلاعاتی را در اختیار او قرار می‌دهد.

حال این شخصیت خیالی مهمان اسمارت فون های ویندوزفونی ما شده است تا دستیار و کمک حال ما در زندگی روز مره باشد.

سایت WPCentral لیستی از سوالات جالبی که می توان از کورتانا پرسید منتشر کرده که خواندن آنها خالی از لطف نیست. پس در ادامه با ما باشید. 

 

What are you wearing (چه چیزی پوشیده ای ؟)

Do you love me (آیا مرا دوست داری ؟)

I love you (دوستت دارم)

Will you marry me (آیا با من ازدواج می کنی ؟)

Marry me (با من ازدواج کن)

Talk dirty to me (به من حرف بد بزن)

Am I beautiful (آیا من زیبا هستم ؟)

Cortana, I’m lonely (کرتانا، من تنها هستم !)

حالا بیایید کمی سوالات شخصی بپرسیم!

How old are you (چند سالته ؟)

What do you look like (چه شکلی هستی ؟)

Where do you live (کجا زندگی می کنی ؟)

When were you born (کی به دنیا اومدی ؟)

What does Cortana mean (کرتانا، به چه معنیه ؟)

Are you human (آیا یک انسان هستی ؟)

Who is your creator (خالق تو کیست ؟)

Do you have a sister (خواهر داری ؟)

Where are you from (اهل کجایی ؟)

What’s your story (داستان تو چیه ؟)

کمی هم سوالات سر کاری!

What does the fox say (روباه چی میگه ؟)

Beam me up, Scotty

Open the pod bay doors

Knock knock

Why did the chicken cross the road (چرا مرغ از جاده عبور می کنه ؟ )

Say something funny (یه چیزه خنده دار بگو)

Sing me a song (یه آواز واسه من بخون)

Where do babies come from (بچه ها از کجا میان ؟)

What is the meaning of life (معنای زندگی چیست ؟)

Guess what (حدس بزن چیه ؟)

Can I borrow some money (می تونم یکم پول ازت قرض بگیرم ؟)

Tell me a story (یه داستان به من بگو)

سازندگان کورتانا:

Do you like Steve Ballmer (استیو بالمر رو دوست داری ؟)

Do you like Satya Nadella (ساتیا نادلا رو دوست داری ؟)

Do you like Bill Gates (بیل گیتس رو دوست داری ؟)

Do you like Jimmy Fallon (جیمی فالون رو دوست داری ؟)

Who’s your daddy (پدرت کیه ؟)

Who is your boss (رییست کیه ؟)

Do you like Android (آندروید رو دوست داری ؟)

Do you like Google (گوگل رو دوست داری ؟)

Do you like Apple (اپل رو دوست داری ؟)

Do you like Microsoft (مایکروسافت رو دوست داری ؟)

Are you friends with Siri (آیا با سیری دوست هستی ؟)

سوالات حوزه تکنولوژی:

What’s the best tablet (بهترین تبلت چیه ؟)

What’s the best phone (بهترین گوشی چیه ؟)

What’s the best computer (بهترین کامپیوتر چیه ؟)

Do you like Xbox (ایکس باکسو دوست داری ؟)

What is the best search engine (بهترین موتور جستجو چیه ؟)

Do you like Google Now (گوگل نو رو دوست داری ؟)

Are you better than Google Now (آیا بهتر از گوگل نو هستی ؟)

Are you better than Siri (آیا بهتر از سیری هستی ؟)

کمی هم چرت و پرت بگیم!

You are the best assistant ever (تو بهترین دستیار هستید)

You are awesome (تو بسیار جذاب هستی)

Thank you (ممنون)

I’m happy (من خوشحالم)

I hate you (ازت متنفرم)

You’re creepy (تو وحشت زده هستی)

You’re so annoying (تو آزار دهند هستی)

I’m drunk (من مست هستم)

I’m bored (من حوصله ام سر رفته)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.